söndag 25 mars 2012

Fantastiska trosor?




Jag förstår inte hur jag lyckas gång efter gång! Trosorna blev alldeles för stora, och för små! Och trots det hade jag t.o.m. sprättat upp ett par favorittrosor. Så felet jag gjorde var att jag använde fel sorts spets än vad den massakerade favorittrosan hade. Så visst. Men sen när jag använde en annan resår, spetsstretchspetsen, så hamnade grenen helt fel.

Ibland förstår jag inte vad jag gör för fel. Kanske behöver jag vara mer närvarande när jag klipper. Dom andra 3 par utklippta trosorna har jag slängt. Hoppas jag förmår mig att rita ett nytt mönster en vacker dag och sy nya trosor. För det blev faktiskt fint! Både den färgade trosresåren och spetsen jag har i (visserligen den stängda) butiken är jättefin! Tills nästa öppning ska jag nog ta och fixa några andra färger också. Vad sägs om svart och lime? :)

Hade varit kul att få se lite av alla andras trosor? (jag vet ju att det finns en trosmaffia där ute!)


En stringtrosa med stringen på helt fel placering?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar