måndag 9 april 2012

Tävling!

Ni som följer Mrs Bao på Facebook vet redan om att jag planerar en tävling! Hoppas jag kan nå ut ännu fler människor nu genom att även posta på bloggen!

Tävlingen går ut på att använda dig av all den fina resår som du köpt från Mrs Bao, (resår är min senaste passion, en passion som har fått ett stort genomslag då många resårer redan är slutsålda! :) ). Detta känns verkligen jättekul! Men om jag känner mig själv rätt så känner jag även till er situation, visst är den fin, men sen då? Använder jag den? Det är här tävlingen kommer in i bilden. Använd dig av resåren och dekorera dina plagg. Ta en fin bild, lägg antingen upp bilden på Facebook-sidan, eller maila till: mrsbao.agneta@gmail.com så lägger jag upp den.

Sen då, vem kan vinna? Det ska vi nämligen ha en omröstning om. Bjud in dina vänner att rösta på just Ditt bidrag, så Du kan vinna 10 yard smal resår samt 5 yard stretchspets eller kalsongresår!




Regler:
* Resåren måste komma från Mrs Bao (därför har även resåravdelningen i butiken fortfarande öppet trots att resten är stängd).
* Sista uppladdnings/inskickningsdatum är lördagen den 28e April 2012
* Sista dag att rösta är den 5e Maj 2012

Om du vill får du gärna låna bilden ovan för att visa i din blogg att du är med och tävlar.

Låter det kul?
Är du med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar