fredag 3 maj 2013

Tråkigt att tråckla?

Att gå en riktig utbildning, att lära sig saker och ting från grunden, betyder väldigt mycket. Jag har alltid sytt och resultatet har väl inte alltid varit vad man kunnat önska sig, det dög för stunden.

Men att ha den möjligheten att lära om sig, göra rätt från början, har varit ovärderlig!

Ta det här med att tråckla t.ex. Handen på hjärtat - gör du det? Men sedan jag börjat lägga ner den extra tid det tar på att tråckla t.ex. blixtlås, eller midjeband, så har resultaten blivit desto snyggare!





Här har jag tråcklat fast blixtlåset till min Hollyburnkjol, mönster kommer från Sewaholic och finns i butiken www.mrsbao.se (som för övrigt kommer att leva ett rätt sporadiskt liv framöver, så upptäcker du att det är öppet så passa på att lägga en beställning innan butiken stänger igen).

Trevlig helg på er! När den är slut hoppas jag kunna visa resultatet på Hollyburn.

Location:敬業一路,西湖,Taiwan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar