tisdag 17 maj 2011

Allt jag kan göra idag...



gör jag imorgon. Jag vet! Saker och ting drar ut på tiden. Jag har lovat att skicka lite produkter till min syster, speciellt kimonoklänningarna. *tick tack tick tack* Dagarna går. Veckorna kommer. "Men jag kanske ska sy lite napphållare och skicka också?" *tick tack* "Vet du vad bag-in-bag är för nåt? Nähä, då skickar jag några sånna också" *tick tack* "Solen tittar fram, bäst jag skickar några solhattar också" *en vecka till* "Tror jag slänger ner några telefonfodral också, och lite bokmärken, och .... "

Nä, nu har jag faktiskt packat färdigt ett stort paket till min syster! Men har jag postat det? Näe! Jag gick till posten bara för att upptäcka att jag hade glömt bort vad hon har för adress! Men i eftermiddag kan jag gå, men då kan jag ju lika gärna ta det imorgon bitti? Nej - jag ska gå idag! Detta får bli mitt 18e Maj löfte! Sluta skjuta upp allting till morgondagen (eller nästa vecka för den delen...).

Dessa klänningar är en del av det som jag nu ska skicka till min syster, hoppas dom tycker om det i Tranås!



I have far too long promised my sister to send her some products to show her my friends, but I am very good putting things off to the next day. Plus, I always came to think about new things to send her, more sewing, more hats, more sewing, time passes by and I have still not sent her the package! But today - I will - I promise! These dresses are some of the things I'm sending her, hoping she can sell it to some of her friends.

En klänning for flickor som tycker om bilar - eller pojkar som tycker om klänningar?

1 kommentar:

  1. Sååå fina kimono-klänningar! Det blir säkert slagsmål om dem! ;)

    SvaraRadera