onsdag 11 maj 2011

Ekorrn satt på....

Solhattar solhattar! Nu är våren här! Det märker man på alla solhattar i bloggarna runtom. Här i Taiwan hade vi igår 36 grader och strålande solsken så ja, vi har väl mer än vår, så hattarna lever även här.

Den här modellen är en tulpanhattsmodell och jättesöt! Dessutom är tyget bara för gulligt, ljuslila med små glittriga ekorrar, och prickigt foder. Är det för puttinuttigt? Vad vet jag, jag har ju ingen dotter. Min son var ju inte så glad över att få på sig hatten, då föredrar han Thomas tåget.

Pris 160 kr inkl. frakt. Stl. 49-51 cm omkrets.

Skicka ett mail till angeolofsson@hotmail.com om ni är intresserade, annars lägger jag upp den i butiken om ett par dagar. (jag börjar på att få ont om plats i den! Jag har så mycket artiklar att gratisgränsen på 100 artiklar är fylld! och jag har fortfarande mycket saker kvar jag skulle vilja lägga in...)

ps. blåtiran har stackarn fått på dagis då han blev puttad nerför en rutschkana. :(


Den här hatten kan jag ta beställningar på i vilket tyg som helst (nästan).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar