onsdag 29 juni 2011

I'm now officially a bag lady!




Nu har jag snöat in mig på väskor, det började med dom små BiB väskorna, en väska för ordning och reda i stora väskan. Men nu har jag kommit till dom stora. Med ett fantastiskt mönster så kan det inte bli annat än ett fantastiskt resultat, eller jo, det behövs en sak till, fantastiska tyger! Och det har jag ju mycket av!

Yttertyget är ett tyg från Kokka och deras Echinolinje. Så fint! (Jag har några personliga meter kvar av detta om det är någon som är intresserad). Dom andra tygerna är "lokala", dvs från Taiwan. Axelbanden är i skinn och det höjer verkligen proffsigheten på väskan tycker jag! Hela väskan är till salu för 600 + frakt 40 kr.


Blommigt, prickigt och randigt! Allt i en och samma väska.
Visst är det ett fint blixtlåshänge? Mycket passande.



From one thing to another! I have now started to make handbags! I started with the small ones that you keep all the clutter in place in your big handbag, or in your nursing bag etc. But this is one of 2 new big handbags that I've made.
This is for sale: 2 900 ntd or 100 usd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar