torsdag 8 september 2011

Smurffeber och flera nya band!


För inte så länge sedan fick jag hem dom underbara smurfarna på band, det tog bara ett par dagar så var allt slutsålt. Nu har jag fått in bandet igen, men vill man vara säker på att hinna med denna svängen så får man passa på, för alla tror jag har drabbats av Smurffeber! :)

Andra band jag har fått hem är nya ugglor, fast på brun botten. Mycket snyggare än dom förra ugglorna, likadana fast på vit botten. Sedan håller jag även på att bygga upp ett större utbud av spetsar och dylikt romantiskt. Så det finns mycket nytt att njuta av i butiken.


Sist men inte minst har jag även fått in fler kantiga metallbågar! I två färger på en gång, silver och koppar. Hoppas att det räcker


är inte dessa ekorrar det sötaste ni har sett?!

mera gottiga muffins, i ny tappning

nya fjäderfän i mer höstiga färger.

traktorerna som var det "pojkigaste" bandet tidigare, hoppas att skolbussar går lika bra.

romantiskt värre med vävda band... Kanske något för alla Tilda-makerskor?


I got some new ribbons in store! Love love.

1 kommentar: