Nu har jag lite mer än ett halvår bloggat som Agata Ragata, men det har länge grott i bakhuvudet att jag vill ändra inriktning, jag vill byta namn, jag vill kunna dela bloggen med mina vänner varav de flesta inte är svenskar utan även taiwaneser, holländare, spanjorer, ungrare, amerikanare etc. Därav namnbytet som är "lättare" för icke-svenskar än Agata Ragata. Jag hoppas att alla mina tidigare bloggföljare under Agata Ragata fortsätter att följa mig som Mrs. Bao!
Varför Mrs.Bao? Bao är vårt officiella efternamn här i Taiwan. 包
Welcome all new and old friends from my old blog Agata Ragata, to my new blog Mrs.Bao. The idea of the blog is still the same, I sew and I blog. The reason I wanted a new blog is I wanted all my friends to be welcome reading my blog, and since most of my friends are international from all over the world, it's only fair I change my blog to something everyone can pronounce (even though Bao is our chinese last name).