måndag 27 augusti 2012

Såld på mönster

Det här med mönster i mitt sortiment är något som jag tycker är jättekul! Förutom Colette Patterns, Sewaholic Patterns så har jag nu köpt in en del mönster från Megan Nielsen!!

Vad Megan Nielsen skiljer sig ifrån dom andra, är att många av hennes mönster är gjord för blivande/nyblivna mammor! Dvs. för den stora magen och för den som behöver amningslösningar på sina kläder. Är det någon gång man har svårt att hitta snygga kläder, så är det när man är gravid/ammar, svindyra är dom dessutom. Men här är alltså lösningen!





Sist men inte minst, även ett mönster för den som varken är gravid eller ammar, utan bara vill vara fin i en söt blus med en s.k. Peter Pan-krage. Den heter Banksia top, och för den som vill - så kommer Megan herself ha en sew along på den här blusen! Sew alongs är verkligen ett kul sätt att sy på tycker jag. Vill du läsa mer? Kolla då in Megans blogg. Men vill du vara med får du nästan skynda dig om du ska hinna få hem mönstret - den börjar nämligen i mitten av September, annars så är det som alltid - den finns alltid kvar! :) Jag ska nog vara med i alla fall...



Så - vill du köpa ett mönster så kan du göra det HÄR hos Mrs Bao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar