söndag 19 augusti 2012

Smart börs med blixtlås från Rufi



Den senaste i raden av snygga metallbågsbörsar står Rufi Design för! Är den inte fin och smart? Jag älskar verkligen utanpå-fickan med dragkedja. Metallbågen är 10 cm bred och jag gissar på att blixtlåset också är det. (som även inspirerar mig till att ta hem nya produkter i butiken!) Metallbågarna kan du så länge köpa här för endast 20 kr/styck.

Jag är säker på att fler börsar kommer att dyka upp på hennes blogg, så kolla in Sofias blogg Rufi Design, du kan även kontakta henne om du vill ha en alldeles egen börs.


Sen måste jag bara säga, det är superkul att få se vad alla gör av de produkter som jag säljer i butiken! Det är verkligen inspirerande och kalla mig fjantig men jag blir så stolt, över er, över mig själv och över mina produkter som jag själv tycker är så fina. 



***
I love this idea of this small metal clutch bag, the zipper is such a good idea for small coins.
You can find the maker of these purses over at Rufi Design. (it's in swedish but you can always look at the pictures!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar