onsdag 27 juli 2011

En väska för böcker - eller en bok för en väska?



Jag hittade en fin tutorial på hemsidan för tidningen Country Living som visar hur du gör den här fräcka bokväskan!

Och vad passar inte bättre än mina handtag som jag fick i förra veckan?! Egentligen borde jag ha varit helt galen om jag inte fått blogga om mina nya produkter som kommer in - men timmarna och minutrarna tickar iväg och jag hinner inte... Men snart så börjar dagis igen....fast...då börjar ju jag själv att plugga igen. :)




Dessa hantag kostar 30 kr/par.


Ett tidsbesparande tips, då jag känner tiden står mig knapp att själv göra en väska och visa eller bjuda på mönster, så rekommenderar jag denna sida, som för övrigt innehåller massor med tips för väskmakaren!



Detta är en annan sort jag också lagt upp i butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar