lördag 19 juni 2010

En "sista" tur till tygmarknaden....



Detta var min 3e "sista tur" till tygmarknaden innan det är dags att föda. Jag har svårt att hålla mig därifrån och jag har svårt att inte handla allt allt allt vad som skulle tänkas passa bra i mitt tygförråd (som är spritt lite här och var över lägenheten).
"Åh det här tyget hade passat perfekt till en söt liten hätta"
"Nämen se här! Det här tyget passar perfekt till dom andra miljarders tygerna jag har där hemma, till ett lapptäcke"
"Det HÄR tyget var ju faktiskt varför jag kom hit från första början"
"Kanske skulle haft några knappar också...."
"Hm. Sytråd!"

Detta ställe är verkligen ett himmelrike! Det finns verkligen allt! Jag längtar redan efter nästa sväng till tygmarknaden, men först vill vi ha en bäbis!


Länkar till en av butiksägarna som faktiskt hade en egen blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar