måndag 17 januari 2011

It's all or nothing

Ibland har jag lite svårt att hejda mig, det gäller det mesta. Jag kan inte bara ta en godisbit, jag måste ha hela påsen, och varför bara fylla lite i påsen? man kan ju lasta hela full! Det är samma sak om jag hittar ett mönster jag gillar, varför bara sy en enda? Jag kan ju lika gärna slänga ihop flera stycken när jag ändå är på gång.

Min historia började med detta ikeatyg som jag egentligen inte visste vad jag skulle göra av, så jag klädde om soffdynan i hallen. Den var brunrandig och tråkig och har varit så i snart 2 år sedan vi flyttade in i denna lägenhet. Lite mer färg! Klatsch.

det var ju kul.... vad ska jag mer göra? Min sambos mormor saknade en tygkasse när hon går på affärn. Vi gör en sån också. Sa jag en? Jag menar.... 8.
Jag hann bli lite trött i slutet, men dom är nu alla klara i alla fall. Jag har några till salu om någon önskar (svenskar använder ändå alldeles för mycket plastpåsar! som i genomsnitt bara används 12 minuter. Sanslöst!)



Har du också detta ohejdbara "problem" kanske?

1 kommentar: