söndag 8 maj 2011

Min senaste passion....

...har blivit band! Alla de färger och former och mönster. Som vanligt har jag inte hunnit så långt med att använda dom, skulle gärna vilja göra lite rosetter och fästa som broscher eller på hårspännen etc. Eller napphållare då såklart. :) Eller, varför inte skippa dom där fula plastsnörena alla slår in sina paket i och gör en liten rosett av dessa! Så mycket finare och så mycket personligare.


Varje gång det dimper ner nya band i lådan så tänker jag att "nej, nu ska jag inte ha några fler band", men lik ändå så kan jag inte hålla mig att googla efter flera.


Här är gårdagens nya band (ja, dom levererades i söndags, det tycker jag är bra! Och ännu bättre är att det var passande nog min födelsedag).


for some reason ribbons has become my latest sewing related passion in life! On one hand I don't know why! But on the other hand...look at them - can you blame me? They're all so pretty pretty pretty. Good to use for hair clips, pacifier holders, scrapbooking or wrapping up really nice and pretty presents.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar