onsdag 14 mars 2012

Tänkte pigga upp röven lite grann...

och sy nya trosor. Trodde jag var smart då jag skulle "slippa" rita av dom gamla, och istället sprätta upp dom! Nej, det var väl kanske inte så smart. Men till slut så blev det gjort. Helt plötsligt blev min trosa väldigt stor, är det verkligen jag som använder så stora trosor?? Tydligen. Nu när jag är ett par trosor fattigare - fattas bara att sy nya. Med diktamen idag (det var länge sen ni hörde det ordet va?) och prov imorgon så lär det bli en annan dag...



Men vill du sy nya trosor?? I butiken så har jag en hel del fin trosresår i olika färger och med matchande stretchspets i samma färg! Och på tal om butiken så hålls den öppen från och med NU, torsdagen den 15e Mars fram till söndagen den 18e Mars (någon gång på eftermiddagen). Sen stänger jag igen. Men en varningens ord är väl på sin plats! Att packa paketen är en annan sak, men jag ska försöka att hinna med så många som möjligt pö om pö under nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar