lördag 3 december 2011

Japaner kan!



Japaner är ena hejare på att hitta på! Jag pratar inte om bilar, utan om virknålar såklart! Många är det som är förälskade i dom ergonomiska virknålarna från Clover. Men... man kan ju inte anklaga dom för att vara speciellt snygga. Men nu kan man det! Ergonomiska, glada, fina, färgglada och helt underbara virknålar! Dom går under namnet Clover Amure. Jag har köpt ett set med 8 virknålar från storlek 2 till storlek 10. Så snygga!

På bilden syns också matchande skyttlar för att göra frivoliteter! Det är något jag aldrig prövat på! Men, en vacker dag kanske jag vill göra det och då vill jag använda dessa färgglada skyttlarna. :)


Dom glada virknålarna och skyttlarna matchar även pepparkakshatten med knappar jag precis håller på att sy fast. Utmärkelsen för årets sötaste pepparkaksgubbar går i år till Taipei! Sorry Sweden... kanske nästa år...

3 kommentarer:

  1. Wow, vilka snygga virknålar! Synd att Clover-virknålarna inte är så där snygga här i norden också. Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka underbara virknålar! Pepparkaksoutfitten är ljuvlig den med ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vet att detta inlägg är några år, men vet om det finns något ställe där man kan beställa hem sådanna virknålar till Sverige?

    SvaraRadera