onsdag 18 januari 2012

Mjuka tyger är ett nytt område för mig...



Nä, jag har aldrig varit något stort fan av mjuka tyger som jersey och interlock. Men nu när jag har "da machine", så tänkte jag ge det ett nytt försök. Barntygerna kan man väl hitta på saker med, om inte annat pyjamaser till ungarna. Men vad gör man med vuxentygerna.

Vad skulle du ha gjort av dessa?



I don't know what to do with these fabrics! Knit fabrics is a new area for me so I need inspiration! What would you have done with these?

5 kommentarer:

  1. Den övre hade i alla fall lätt blivit en sommarklänning =) Jättefint tyg!

    SvaraRadera
  2. Tunikor, kjolar, byxor.....
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Tänkte på klänning för det undre, och tunika till det övre! =)

    SvaraRadera
  4. Ja jag får se om jag hittar nåt bra mönster. Får bläddra lite i alla tidningar (tar nog en helg eller så...)

    Om det är fler som är intresserad av dessa tyger så lägg in en önskan så kan jag ta hem dessa, pris i så fall är 105 kr/meter.

    SvaraRadera
  5. Hej Mrs. Bao,

    Tack för ditt svar ang. tygerna. Vad jag förstod sa har du inte just de tygerna som intreserade mig. JAg tittade i din butik men hittade inte riktigt den stilen jag letar efter . Om du har lust kan du kolla in här http://blog.singoalla.es/2012/01/nuevo-modelo-new-model.html sa ser du vilken stil jag är ute efter. Har du nagot liknande eller skulle man kunna hitta pa annat ställe?? Tack!!!Vi hörs och ha en trevlig Söndag!!

    SvaraRadera