tisdag 22 maj 2012

No - I'm not pregnant!

Får inte en kvinna sy gravidkläder för det? Jag vet inte - får man det? Jag vet inte om jag är inne på helt fel område nu, det kanske är helt off, tabu, att sy gravidkläder. Folk kanske får helt fel uppfattning?


Men jag behöver verkligen ett nytt nattlinne! Mitt tidigare nattlinne är totalförstört - pga tidigare amning. Så om jag skulle behöva amma nån gång, om ett par år sådär, så är jag ju nu beredd i alla fall. 


Mönstret är ett av ett par andra (också gravidmönster) som jag kommer att ta in i butiken och hoppas kommer dyka upp om ca 2-3 veckor! :)


Det är ett sött nattlinne i alla fall, och mjukt. Tyget är en tunnare silkestrikå, och den fina korall/aprikos resåren kommer såklart från Mrs Bao som finns i två somriga pastelliga färger, denna aprikos samt en mintgrön.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar