lördag 5 maj 2012

Butiken är öppen


Idag är en underbar dag och jag känner för att öppna butiken! Bra va? (jag menar för er som tjatar om resår och nappclips etc.) :) Men jo, det är väldigt roligt att ha en butik, och det bästa av allt är att man bor mitt i den! När jag var liten hade våran granne en tygaffär hemma och det minns jag att jag var väldigt avundsjuk på, men nu är jag alltså där själv, hemma hos Mrs Bao.

Ni missar väl inte alla nyheter? Spetsresårer, tyger (Kokkatygerna i förra inlägget) som är så bra till väskor och sommarklänningar, ni vet midsommar knackar snart på dörren..., och jag har t.o.m. lagt in vadd till BH för den som behöver det.

Vadden säljs per Fat Quarter (av urpsrungliga tygets storlek räknat) och det mäter 46 x 78 cm. Beställer du 4 stycken FQ så får du en hel meter. Själv så kommer jag att använda den här vadden (i alla fall den vita för den är något tjockare än den svarta) till att göra ett iPad-fodral! Tycker det känns väldigt stötdämpande och bra till det...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar