söndag 10 april 2011

Askväska?



Det här är första gången jag prövar på att klä en sån här väska! Även om det verkar lätt, dvs. på med lite lim, lite tyg och voilá...eller?

Det blev lite knöligt och veckigt på sina ställen måste jag erkänna, men det är jag som har gjort den alldeles själv, det kan mitt dna och limmiga fingeravtryck bevisa! I framtiden hoppas jag att jag kan bli bättre på dessa, då dom är väldigt fina. Just denna storlek är 16x8 cm. Man kan använda det som en liten väska, fodral av någon sort, varför inte förvara sitt smink i? Eller glasögonen?


Sen måste jag erkänna att jag gillade den färgsprakande kombinationen så mycket att jag var tvungen att göra 2 iPhone fodral.


This is my first try on making one of these hard case style clutch bag. Even though it doesn't involve any sewing, only glue, it's harder than one might think. With glue on my fingers the bag has got my dna (it was some superglue too - and you all know what that does with your fingers!) and fingerprints all over. But the colour combo is very nice and bright, so I just had to make some iPhone cases just like it. (my latest passion...)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har en award till dig! Finns att hämta på min sida.

    SvaraRadera