onsdag 20 april 2011

Premiär!!

Nu är det dags! Nu har jag väntat och väntat på att göra detta mer officiellt! Jag har länge lovat att göra mina alster och tyger till försäljning mer överskådligt, och nu är det gjort!! Kanske är det någon som redan har märkt min lilla butik? Finns under fliken Store!

Där hittar ni mycket tyger, mycket band, nappringar i silikon till napphållare, metallklämmor (även kallat metallkäftar!) samt lite annat smått och gott! Emellanåt kommer jag att blogga om mitt sortiment men just nu...vad väntar du på?? Gå in och kika!

Och kom ihåg, när något tar slut så är det kanske inte slut hos mina leverantörer, men man vet ju aldrig! Vill ni beställa så lägger ni helt enkelt till det i din inköpskorg och när du är klar fyller du i dina uppgifter och skickar in. Inom 1-2 dagar tar jag kontakt med dig med vidare uppgifter samt fraktkostnad. I framtiden kommer detta att läggas in automatiskt.

Är du fortfarande kvar?? Skynda dig!
Jag har en goodie bag med olika tillbehör och annat kul för de 5 första som beställer!




I have now officially opened my Store! Even though it's in Swedish, I think with a little bit of patience and common sense you can understand and buy what you want. The prices are in Swedish Krona, but that is solved with a normal currency converter. Hurry up! I have a goodie bag for 5 of the first customers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar