måndag 25 april 2011

Join the celebration! Giveaway!

Saker och ting går väldigt fort just nu känner jag! Och det är kul! Och då är det dags för en till tävling tycker jag. Denna gång är det ju inte så att jag inte har något speciellt att fira, för det har jag! Bloggen är bytt till Mrs Bao, jag har öppnat webbutiken och Mrs Bao finns nu även på Facebook! Det känns kul att få dela med mig av denna skatt jag ruvar på på andra sidan jordklotet, att fler människor får ta del av dessa underbara tyger. (och allting annat också för den delen).

Denna gång kan man vinna ett valfritt telefonfodral!
Och så här många lotter kan du få,
1 lott: kommentera detta inlägg
2 lotter: + gilla på Facebook
3 lotter: + länka på din blogg eller maila 3 vänner och tipsa om denna tävling
4 lotter: + bli följare av denna blogg

Mycket lotter att hålla reda på alltså! Så därför får ni gärna ange i eran kommentar hur många lotter ni vill ha! Tävlingen pågår t.o.m. den 5e Maj.


It's time for a giveaway! I have many things to celebrate, not only have I changed to a new blog, but also started the webstore, and now you can even more find Mrs Bao on Facebook!
To enter this giveaway and earn your tickets you have to;
1 lotteryticket: comment on this entry
2 tickets: + like Mrs Bao on Facebook
3 tickets: link on your own blog or homepage, or send an email to three friends telling them about this giveaway
4 tickets: + become a follower of this blog.

Anyone can enter! Near or far away - every one is welcome. Please tell in your comment how many lotterytickets you are entitled to.
Until 5th of May.

27 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och tävla! Tre lotter till mig tack :-)

    SvaraRadera
  2. Jag med! Kommer fram till att det blir två lotter!

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med, 4 lotter till mig tack!

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med! 4 lotter till mig tack, följer gör jag redan :o), gillar såklart på FB och här länkas det från min blogg: http://www.lerolai.se/2011/04/tavling-med-mrs-bao.html

    SvaraRadera
  5. roligt med ny blogg! jag gillar och har "gillat" plus anmält mig som följare av din fina blogg

    SvaraRadera
  6. Kul med en ny blogg.Kommer att följa dig.

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill hålla koll på din sida...
    Jag gillar, länkar, följer och Skriver här!

    Lycka till! mvh. Lisbeth

    SvaraRadera
  8. Jag är med... öh, fast det blir nog bara 1 lott.

    SvaraRadera
  9. Jag är med! 4 lotter satsar jag på. :)

    SvaraRadera
  10. Självklart vill man ju vara med å få chansen å vinna en äkta liten Mrs. Bao! Count me in för 4st!
    Håller tummarna!
    Kram// Hellen

    SvaraRadera
  11. Katarina Yngström29 april 2011 kl. 10:28

    Tävlingar är skoj så jag slår till med fyra lotter, tack! :-)

    SvaraRadera
  12. Hejsan

    Blev lite tagen av den fina väskan och din tävling inspirerar.3 lotter från mig.

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blogg, och underbara telefonfodral!
    Jag vill ha 3 lotter! Jag har "gillat" på facebook, och länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/05/telefonfodral-hos-mrs-bao.html

    SvaraRadera
  14. 1.Jag är gärna med. 2. Har Gillat på FB ( Tina Zach) 3. Har länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/telefonfodral-55.html 4. Följer dig(Tina_z)

    SvaraRadera
  15. Vad roligt att hitta denna sida!

    1 lott: Jag är jättegärna med!

    2 lotter: gilla på Facebook med namn Lili Ying.

    3 lotter: länka på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-telefonfodral.html

    4 lotter: bli följare av denna blogg med namn Gratishav.

    Hoppas på tur!
    Kram
    Lili
    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  16. 1 Jag är gärna med och tävlar
    2 Gillar pà FB som Sofie Lindholm
    3 Länkar i min blogg
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/5-maj-telefonfodral-hos-mrs-bao.html
    4. Följer dig pà bloglovin som nr 5

    Hoppas nu pà tur :)
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Klart jag är med. Gillar på FB - Anna Lundkvist
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/telefonfodral.html

    Följer dig via bloglovin

    SvaraRadera
  18. VIlka söta telefonfodral! Självklart vill jag också ha en lott :o) Ser fram mot att läsa din blogg och se vad mer du skapar med dessa fantastiska tyger!

    MVH
    Superteach/ Anne-Lie

    www.annelieskrypin.blogspot.com

    SvaraRadera
  19. 3 lotter: Klart att jag vill vara med!Jag har gillat pa FB (Barbados jenn) och tippsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  20. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  21. 1 lott: JAG ÄR MED :D
    2 lotter: har gillat på facebook
    3 lotter: jag har länkat här: http://varmeddumed.blogspot.com/2011/05/tavling-vinn-mobilskal.html

    4. följer dig nu :D

    SvaraRadera
  22. Jag vill gjärna va me :) 1 lott!!
    kramar

    mejl kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Är gärna med och tävlar, får bli 1 lott för mig, har inte FB. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  24. 1 lott: Jag är supergärna med i tävlingen..
    2 lotter: ..gillar på FB..
    3 lotter: ..och har länkat här: http://favolosa.blogg.se/2011/may/mrs-bao.html :)

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med, jag tar EN lott.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  26. Jag vill vara med! Jag tar 3 lotter:
    1. Jag kommenterar
    2. Gillar på FB (Marina Wesström)
    3. Följer bloggen

    //Marina
    marina@wesstrom.se

    SvaraRadera