tisdag 12 april 2011

Det är tygerna som gör det!



Är den inte helt underbart jättesötast? Denna klänning har legat en hel vecka, bara bandet till obi-bältet som har fattats, men nu kommer det stororderstororder in nästan varje dag! Så häng kvar ett tag till innan jag visar vad jag håller på med bakom scenen... tills vidare så finns det ändå en hel del att titta på. Som denna kimonoklänning i stl. 92, denna med korta ärmar.

Pris: 340 kr + frakt


Isn't this model just absolutely wonderful? I love it. Big things going on behind the stage right now so stay tuned!
Size 92 or 2T.
Prize: 1 600 ntd + shipping

2 kommentarer:

  1. Tittar in på din nya blogg...ser jättefint ut. Ha de så gott från Maria

    SvaraRadera
  2. Oj, så snygg!!!! Lite likt den jag sydde ur "din" japanska mönstertidning. Jag borde nog haft bälte på min också. Det är liksom pricken över "i-et".

    SvaraRadera