tisdag 5 april 2011

Welcome to Mrs.Bao!

Nu har jag lite mer än ett halvår bloggat som Agata Ragata, men det har länge grott i bakhuvudet att jag vill ändra inriktning, jag vill byta namn, jag vill kunna dela bloggen med mina vänner varav de flesta inte är svenskar utan även taiwaneser, holländare, spanjorer, ungrare, amerikanare etc. Därav namnbytet som är "lättare" för icke-svenskar än Agata Ragata. Jag hoppas att alla mina tidigare bloggföljare under Agata Ragata fortsätter att följa mig som Mrs. Bao!

Varför Mrs.Bao? Bao är vårt officiella efternamn här i Taiwan.

Welcome all new and old friends from my old blog Agata Ragata, to my new blog Mrs.Bao. The idea of the blog is still the same, I sew and I blog. The reason I wanted a new blog is I wanted all my friends to be welcome reading my blog, and since most of my friends are international from all over the world, it's only fair I change my blog to something everyone can pronounce (even though Bao is our chinese last name).

2 kommentarer:

  1. Bor du i Taiwan? Berätta lite mer, blir så nyfiken, hur hamnade du där?

    Så spännande ställe, och vilket tyghimmelrike! Stoff&Stil bleknar radikalt, knappt lönt att ta sig dit längre, när jag har sett detta.

    Vill åka till Taiwan NU!

    :)

    Berätta gärna lite mer om dig själv, spännande med Mrs Bao, den hamnar på Bloglovin!

    /karin

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Taiwan ÄR ett riktigt himmelrike! Jag kan inte få nog. Du är välkommen förbi om du vill :) Då ska jag visa dig alla braiga butiker! Åh det är så underbart. *nu blev jag sugen på att shoppa igen* haha...

    Jag har faktiskt en annan blogg också! Som handlar om vårat liv här, men den uppdateras inte så ofta... men du får gärna kika om du vill. :)
    http://taipei-taiwanblog.blogspot.com/

    /Agneta

    SvaraRadera