måndag 11 april 2011

En stor ära!



Jag har fått en award!
Jag vet inte riktigt vad det är för nåt, men det är kul! Man känner sig uppskattad och ihågkommen, och det är kul! Tack snälla rara My på fina retrostuff!

Awarden ska skickas vidare till fem andra inspirerande bloggar!
Då vill jag skicka stafettpinnen vidare till;

- Kinoko, ett japanskt lugn sänker sig över min kropp varje gång jag går in på Kinokos blogg.

- Mamma på vift, efter en stunds tystnad är hon nu tillbaka! Det är jag väldigt glad för!

- Johanna Ahlard, såklart!! Den här norrlänningen förser hela Sverige med dom snyggaste tygerna!

- Made by Ina, detta är min kattälskande vapendragare i Subwayquilten! Det ska bli spännande att se vad du hittar på med dina små små små bitar.

- Popetotrora, kvinnan som sprider idéer, tips och trix! Allt från vad man kan göra med tapeter till tyg till loppisfynd. En perfekt blandning!

2 kommentarer:

  1. Åååå tack gulliga ;)
    Jag har fått paketet, JIPPI!
    Imorgon hämtar jag ut det ;)

    Kram
    Så spännande!

    Marina

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, rara du!! Vad glad jag blir att du gillar min blogg och tycker att den är värd att belönas med en award. :-)

    SvaraRadera