torsdag 21 april 2011

Nappringar i silikon

Var det någon som sa nappringar i silikon?
Med dessa nappringar kan du göra snygga napphållare, passar till MAM-nappar (var det någon som sa! mina ungar använder ju ingen napp... eller jo, en gång när Nils var ensam med mormor och farmor en kort stund...).

Dom finns i min butik såklart där du kan köpa styckvis, 10 pack, 13 pack (en av varje färg), eller varför inte hela 100 stycken?!


Sa jag att dom är livsmedelsgodkända? :) Så snart tiden räcker till har jag producerat egna färdiga napphållare till salu.

If you don't want to wait until I've made pacifierholders you can buy these and easily make them yourself with these silicone pacifier rings.

4 kommentarer:

  1. hej jag undrar lite vad dom kostar
    du kan nå mig på ingamajz@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag önskar också pris.
    Mail önskas på pysslan74@hotmail.com
    Tack på förhand.

    SvaraRadera
  3. Dom kostar 7 kr styck men det finns även förmånliga priser om man köper fler. Butiken är nu stängd fram till slutet av augusti. :)
    /Agneta

    SvaraRadera
  4. Vad blir priset för 100st? får man välja färg? maila mig på lindalindqvist31@hotmail.com

    SvaraRadera