måndag 21 februari 2011

Det blommar i parken



Jag tänkte göra er avundsjuka! Titta vad som blommar i våran lekpark!
När man har sådan här omgivning så ska man ju passa på att fota utomhus, eller hur? Kan inte fler bloggare varva sina fina photoshopbilder med lite utomhusbilder? Det vore kul.

Med på bilden är även det senaste färdigställandet på min "att-göra-innan-jag-får-åka-till-tygmarknaden igen-lista!"! Man måste ha sånt, annars köper man bara tyger och får ingenting sytt. Detta är en liten necessär/vad-som-helst, en del av beställning. Egentligen gällde beställningen bara en liten axelremsväska till en liten flicka som ville vara som sin mamma, men jag tyckte det kunde vara kul att sy en exakt likadan (utan remmen) till mamma så får hon vara som sin dotter istället. Är samma som denna, med instruktioner från Noodlehead.



blondaste killen i stan, jag lovar!!

1 kommentar:

  1. Åh så fint! Nä, inga photoshopbilde är bättre än detta! Vill ha sommar och vill ha blommor, nu! haha, killen är ju hur exotisk som helst, allt handlar om perspektiver.

    SvaraRadera