fredag 18 februari 2011

Guess what?

Fler mei tais! Hurra! Vad kul!
Dessa två mei tais var en beställning jag fick mittemellan den äldsta sonen var hur sjuk som helst, och det att jag och min sambo blev jättesjuka i halsfluss. Viljan var stor men orken minimal. Men så fort vi knatat iväg till doktorn för lite meducinus miraklus, och blivit pigga och alerta så kunde jag sätta igång. Härligt! En ny modell var också begärd, vändbara och avtagbart huvudstöd, samt utbredbara axelband som ger den mera sjalkänslan i en mei tai.


Men skulle jag hinna färdigt? Det var frågan. Jag hade bara ett par dagar på mig innan vi skulle åka till Thailand, eller nja, vi åkte på söndagen men posten stänger kl. 5 på fredag, så det var min deadline. Och jag blev färdig klockan 5 på fredag. En halvtimme tidigare och jag hade kunnat kila iväg och posta dessa. Vilken tur att vi lärt känna ett sv
enskt par via min sambos jobb, och Linnea kunde hjälpa mig med postbestyren first thing måndag.

Sedan fick postgången sköta sitt medan jag latade mig i Thailand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar