onsdag 9 mars 2011

Detta är Cotton Friend



Innan jag hittade mönster här i Taiwan! Fanns ju inte en enda mönstertidning nånstans, jag hittade 1 Burda, men that's it. Men å andra sidan, hur ska man kunna veta att denna tidning var en mönstertidning? Den är helt på japanska, så inte ens jag förstår vad som står. Men som alltid är dessa böcker och tidningar/magasin väldigt enkla i sin beskrivning.








Det finns även en del hemgerådsgrejer, barnmönster, väskor, broscher etc. Mönster på innetofflor finns också - japanerna (och taiwaneserna) är tokiga i innetofflor. Dom är som oss, tar av sig skorna i hemmet och då det inte finns någon värme ofta så blir det kallt inomhus på vintern.

Just i detta nr. följer även en liten gåva med i form av tyg. Like!

Pris: 95 kr (frakt på 50 kr tillkommer)

(det går även att få tag på tidigare nummer för den som vill det - typ Aleisa! haha...)

5 kommentarer:

  1. så snygga klenningar, jag sytte i från Burda för om åren til meg och barnen, nu syr jag bara dockkläder.

    kram från audi

    SvaraRadera
  2. Åhh den ser ju jättefin ut! Kan man beställa en sådan via dig menar du?! I så fall vill jag ha en....

    nastet@hotmail.com

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka snygga modeller. Får återkomma efter mitt köpstopp...

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅÅÅH; hahahha, jag läste helt dreglande hela inlägg, tills inläggsslutet som jag började att skratta, tack söta du! jag vill ha mer, men hör av mig när det man betalar med finns. Är sååååååååå sugen!
    pd. porton är ju samma som i Sverige, och det ligger inte precis här, LOLOL

    SvaraRadera
  5. Åh vad många som verkar vara intresserade av denna tidning, kul!! Som sagt, det finns fler tidningar också, ska bara hitta ett en länk till de jag kan få tag på.

    Lotten; jaaa du får beställa via mig om du vill. Jag har ju din adress! haha... Jag mailar dig.

    SvaraRadera