söndag 13 mars 2011

Länkar till "mina" tygbutiker!

Istället för att öppna en egen "riktig" fejkbutik, så länkar jag istället till några av "mina" butiker på tygmarknaden, om det är någon som vill beställa så går det bra. Då priserna inte är utsatta och sidorna är helt på kinesiska så får ni höra av er.

1. Den enda butiken jag hittat med prisuppgifter är en etsy butik (som faktiskt Made by Mama hittade åt mig - tack!) är denna. Men dessa priser är enligt mig själv lite i överkant (beroende på vilket tyg det gäller, Hello Kitty tyger, Disney tyger och liknande brukar vara rätt dyra).

2. Scrolla längst ner på denna sida, så hittar ni bl.a. amerikanska tyger.

3. denna sida finns en del japanska tyger, klicka på varje bild så finns det undergrupper.

Dessa nätbutiker är något sånär okej att navigera i trots att man inte kan kinesiska, sedan finns det dom som är totalt omöjliga, men jag ska försöka med deras underbara tyger ändå! (på nåt sätt...)

Fråga gärna om ni har några funderingar, eller undrar om priset. En del priser vet jag, många andra inte och då måste jag först kontakta butiken i fråga.

4 kommentarer:

  1. Hej där! Nu är du lite elak mot mig! Jag hade tänkt "tyg-fasta" den här våren, men nu vete sjutton om jag klarar det!
    Så fina tyger!

    SvaraRadera
  2. HÄFTIGT! Jag gillar alla, men alla kan man inte ha! Jag säger inte jag fastar, för det klarar jag tyvärr inte! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Fastan räcker väl bara till påsk?? haha Sen äre fritt fram!

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för ditt trevliga besök i min blogg! En svensk i Japan pa besök, inte illa.
    Har tittat runt lite i din blogg men hann inte sa langt, hittade metallkäftarna som du kallar dom, kul namn. HAr lÄnga velat prova pa och speciellt nu da du säger att det inte Är sa svart. MAste kolla in dina tyglänkar, japanska tyger är min svaghet just nu. Men tiden räcker inte till allt idag, jag far komma tillbaks. Hur mycket lägger du till med frakt pa tygera?Och metallkäftarna, finns dom i mässingsfärg ocksa? Manga fragor.

    Kram, vi ses snart igen.
    Hejda!

    SvaraRadera