måndag 14 mars 2011

Vill du också köpa en metallkäft? Bamburing?

Hur stort är intresset? Pris ca 30 kr för alla enkla modeller. (eventuellt kedja tillkommer)
Finns olika storlekar och former. 6,5 cm/8,5 cm/10,5 cm. Runda eller fyrkantiga. Sedan finns det även med färgade knäppningar eller knäppningar formade som svanar eller allt vad det nu kan vara. På vinst och förlust köper jag in en stor hög med metallkäftar och kan istället erbjuda dom för 20 kr styck!

Och hur är det med bamburingar? Pris ca 35 kr (*66 kr hos välkänd hobbyaffär i Sverige).

Frakt vad gäller dessa grejer kan jag inte uttala mig om. Se förra inlägget om metallkäftarna.
Sedan får ni ursäkta all denna röra, jag har varken tid eller tålamod eller kunskapen som krävs att knåpa ihop en proffsig "butik". Men har ni frågor så kontakta mig här i bloggen eller via mail. angeolofsson@hotmail.com


1 kommentar:

  1. Hej! vilka underbara tyger du har! Gillar de med blommor, tex.. nr 37, eller var det 35...? Bor du i Japan förresten? Vad är metallkäftar?

    SvaraRadera