fredag 25 mars 2011

Hej, jag heter Agneta och är tygnarkoman!

Min blick blir alldeles stirrig, jag går och småfnittrar för mig själv, ingen börda är för tung, jag har varit i tyghimlen igen.

Som vanligt, det är bara hojta om det är något ni vill ha! :) Sätter ut priser också.

Japanskt tyg 110 kr/meter
Finns i ett par olika färgställningar, bl.a. blått


Grov bomull. 65 kr/meter


80 kr/meter. Finns i flera färger har jag för mig?

65 kr/meter. Japanskt motiv

Sumobrottare. 65 kr/meter

Spaceman. 65 kr/meter

65 kr/meter

65 kr/meter. Grov bomull


Japanskt tyg. 110 kr/meter


Katter 65 kr/meter. Grov bomull

Ugglor 65 kr/meter

Superkass bild på superfint tyg (grönfärgen stämmer i alla fall bra).
Grov bomull 85 kr/meter

Rödluvan 65 kr/meter. Grov bomull

Bambi 65 kr/meter. Grov bomull

och sist men inte minst, detta jättefina shabby chic japanska tyget. 110 kr/meter. Finns även på ljusrosa botten

Är det någon som har nåt förslag vad man kan göra med speciellt detta sista tyget? Jag tyckte det var jättefint men jag har ingen aning vad jag ska göra med det...

7 kommentarer:

  1. Nu tycker jag att du är lite elak mot mig! Som du vet har du en likasinnad i mig! I helgen är det symässa i Malmö.........Har jag pengar kvar efter det så vet jag vart de skall gå!
    Kramar från Annica!

    SvaraRadera
  2. Nämen jag som är så snäll... haha... Symässa? Äh, jag har varit på den där (tror jag) för ett par år sedan, skitkasst juh! haha... Har ju "ingenting". :)

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en underbar helg :) Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Åh... Nu vill jag ha ha ha igen...

    SvaraRadera
  5. Men jag dånar! Vilka fantastiska tyger, inte undra på att du är tygnarkoman när du rör dig bland sådana textilier!

    SvaraRadera
  6. :O Jag som har köpstopp i Mars! Jag återkommer i april för här fanns det några tyger jag vill ha :) Hur mycket blir portot på ett ungefär?

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. I vill inte säga ett ord! Men gud, det med tråd, solen och rengbåge!

    SvaraRadera